החזרת/החלפות פריטים

לקוחה יקרה, ביצעת הזמנה, חיכית, התרגשת ובסוף התאכזבת, המידה  לא מתאימה, הצבע שונה ממה שחשבת, או כל סיבה אחרת … ברצונך להחזיר או להחליף את הפריט?

אנחנו בתמרה נשתדל במקסימום לא לאכזב אותך ולשמור על חווית הקניה שלך, גם אם הפריט לא לשביעות רצונך.

מתחייבים לנהוג בהגינות, בסבלנות וביושר עם לקוחותינו ולספק את השירות הטוב ביותר שנוכל. אנו בשירות הלקוחות פה לשירותכן בכל פניה ,שאלה או בעיה כלשהי , בהודעה לוואטסאפ לטלפון שמספרו 050-8522055 או בפנייה מקוונת דרך האתר. נציין כי אין מענה טלפוני. לתשומת ליבכן, עקב עומסים באתר, יתכנו עיכובים במענה ומתן שירות ללקוח. אנו מבקשים את סבלנותכן והבנתכן ומבטיחים שנחזור במענה מקצועי ושירותי לכל פניה ופניה.

פריטים שנרכשו במסגרת מבצע 5 פריטים ב- 99 ש”ח- לא ניתן להחזיר/להחליף

הנחיות ותנאים להחזרות, החלפות פריטים, זיכויים כספיים וקרדיט באתר:

1.     יש לוודא שלא עברו 14 ימים מיום קבלת החבילה או 7 ימים מעת קבלת החבילה בזמני מבצע 

2.     שלא נעשה כל שימוש בפריט ושלא נפל בו שום פגם או נזק

3.     התוויות והאזיקון שהגיעו עם הפריט חייבים להיות על הפריט בשלמותם

4.     ביטולי עסקה, זיכויים כספים וזיכוי קרדיט באתר יינתנו בתנאים הבאים:

1-    החזר כספי יינתן בתנאי לביצוע מסירת דואר רשום לכתובתנו עד 2 ימי עסקים מיום קבלת ההזמנה (בכפוף לרישום חברת המשלוחים)

2-    הלקוחה מחויבת לעדכן את החברה בפרטי החבילה שנשלחה בדואר בהודעה לוואטסאפ של שירות הלקוחות (050-8522055, קישור ישיר לוואטסאפ יש באתר) עד 2 ימי עסקים מיום קבלת המשלוח

3-    החזר כספי יינתן עבור עסקאות מעל 50 שח

לקוח רשאי לבטל עסקה, בהתאם להוראות ביטול עסקה כפי שהן מופיעות בתקנון האתר ובהתאם לחוק הגנת הצרכן התשמ”א-1981 והתקנות מכוחו (במקרה של אי התאמה בין הוראות החברה להוראות החוק יגברו הוראות החוק).
 

4- החזר כספי יינתן עבור עלות המוצרים ו/או העסקה כפי שחויבו בחשבונית בניכוי דמי המשלוח ובניכוי דמי ביטול בגובה 5% מהעסקה או 100 ש”ח- לפי הנמוך מביניהם.כל החזר כספי שיינתן על ידי האתר יועבר אך ורק לכרטיס האשראי דרכו שולמה הרכישה, בניכוי דמי משלוח ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי. במקרה בו ניתן משלוח חינם בגלל קניה מעל סכום מסוים, כאשר גובה ההחזר הכספי הנדרש בגין החזרת פריט/ים מותיר את העסקה כולה בגובה של פחות מסכום זה- ינוכו דמי משלוח בסך 25 ש”ח מגובה ההחזר הכספי ככל והלקוח/ה זכאי/ת לו. למען הסר ספק, החזר כספי יבוצע בהתאם לתשלום בפועל.

5-    הזיכוי הכספי יועבר עד 14 יום ממועד החזרת הפריט ,לאותו אמצעי התשלום שממנו בוצעה ההזמנה  ובאותם תנאי החיוב של העסקה המקורית (עסקה בתשלומים ,קרדיט ,תשלום אחד…)

6-    שימוש בכרטיס דיירקט ניתן לרכישה בלבד ,אין אפשרות לזכות כרטיסי דיירקט ,במקרה כזה על הלקוחה להמציא כרטיס אחר לזיכוי ,הכרטיס הנוסף חייב להיות על אותו השם של בעל הכרטיס המקורי בו בוצעה העסקה ואו לקבל זיכוי קרדיט לרכישה באתר לחילופין.

7-    לא יינתן החזר כספי להחזרת פריטים  מעסקה שהתקבלה באמצעות שימוש בקרדיט באתר או בקוד קופון  ,עבור החזרה כזו יתקבל זיכוי קרדיט לרכישה נוספת באתר. יובהר כי ביצוע החזר כספי מבטל אוטומטית את הנקודות שנצברו בעת ההזמנה. 

8-    מוצרים ממחלקת ה- SALE ו/או מוצרים במבצע ניתן להחליף עד 7 ימים מיום קבלתם

9-    עבור החזרה של פריטים מהזמנה שבוצעה באמצעות gift card ,יינתן זיכוי באמצעות קרדיט באתר בלבד ולא באמצעות זיכוי כספי

10-  *פריטים שנרכשו בהנחה של 60% ומעלה- לא ניתן להחזיר/להחליף
11. * פריטים שנרכשו במסגרת מבצע 5 פריטים ב- 99 ש”ח- לא ניתן להחזיר/להחליף

12. * תוקף זיכוי לאתר (קרדיט) הינו 18 חודשים מיום שליחת קוד הקופון של הזיכוי במייל. 

החזרה או החלפת פריט:

1.     החזרה באמצעות דואר רשום (ללא עלות)  זמני הטיפול בהחזרה באמצעות הדואר הינם כ-21 ימי עסקים ובכפוף לנוהלי דואר ישראל.

מה עלי לעשות?

         * פני לשירות הלקוחות שלנו בהודעה לוואטסאפ למספר 050-8522055
         * רשמי האם את מעוניינת בהחלפה או בהחזרה. 
         * במקרה של החזרה- תקבלי מאתנו במייל שני טפסים:
            טופס להחזרה דרך הדואר (מדבקת תגוביינא של דואר ישראל) ללא עלות וכן טופס עם טבלה להחזרת פריטים. 

מלאי את טבלת ההחזרות שקיבלת ,שימי לב שמילאת את כל הפרטים באופן ברור וצרפי את הטבלה יחד עם הפריטים אותם את מעוניינת להחזיר.

כל מה שאת צריכה לעשות, להכין את האריזה למסירה בדואר, לוודא שהאריזה סגורה ועטופה הרמטי ואין חשש שהפריטים יינזקו או ייעלמו במהלך השילוח. ברגע שסיימת להכין את האריזה, הדביקי על גבי האריזה את טופס ההחזרה של הדואר שקיבלת מאתנו במייל. גשי לסניף הדואר ושלחי אלינו את החבילה.

עלייך לוודא שקיבלת מסניף הדואר את מס’ המעקב של החבילה ששלחת (אסמכתא על כך שהחבילה נשלחה ועל התאריך בו נשלחה/נמסרה אצלנו). החזר כספי יינתן רק בכפוף להצגת האסמכתא על ידך- מס’ המעקב שקיבלת מסניף הדואר. שלחי אותו ישירות למייל שירות הלקוחות שלנו info@tamaraisrael.co.il או לוואטסאפ של שירות הלקוחות ובו ציון בקשה להחזר כספי. החברה לא אחראית על חבילות שאבדו בדואר ואין עבורן אסמכתא או אישור על המשלוח שלהן בדואר. 

                ברגע שהחבילה תתקבל אצלנו, המוצרים יבדקו ונעדכן אותך במייל. בכל שלב ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות לפרטים נוספים ועדכונים.

2.     החלפה באמצעות שליח עד הבית (בעלות של 35 ₪)- שליח דו כיווני שאוסף ממך את הישן ומוסר לך את החדש. הגיע המשלוח שלך, המידה קטנה/גדולה לא יפה לי או כל סיבה אחרת ואת מעוניינת בהליך החלפה מהיר, קל ונוח. כל שעליך לעשות הוא ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בהודעת וואטסאפ בטלפון 050-8522055 ולבקש להזמין שליח להחלפה עד הבית, ברגע שתקבלי אישור שפנייתך התקבלה, נציגה שלנו תתאם איתך טלפונית או בוואטסאפ את פרטי ההחלפה, שליח יגיע אליך עד 3 ימי עסקים, יאסוף ממך את הפריט/ים להחלפה וימסור לך את החדש/ים.

**חשוב לדעת! באתר ישנו תקנון מורחב אשר מגדיר ומפרט באופן ברור ומעמיק את כלל תנאי החברה בהקשר למתן שירות ללקוח ולאופן התנהלות החברה . נציין שכל בקשה תיבחן לגופה ובכפוף לתקנון החברה.