שאלות נפוצות

הזמנות באתר

מה שעליך לעשות זה לבחור את הפריטים בהם את מעוניינת ולהוסיף אותם לעגלת הקניות שלך.ברגע שסיימת לבחור ולסדר את עגלת הקניות ,תוכלי לעבור לשלב ביצוע הרכישה .בשלב זה תצטרכי למלא את הפרטים שלך -כתובת עדכנית,מספר טלפון ,כתובת מייל ולאחר מכן לעדכן את פרטי האשראי שלך לטובת סיום הרכישה .בסיום הרכישה תקבלי אישור על הרכישה לכתובת המייל שהזנת במערכת .תתחדשי

כל שעליך לעשות הוא להיכנס לאתר “לחנות” לבחור בפריט הרצוי ולבחור את המידה הרצויה בהתאם  לטבלת המידות שמצורפת לכל פריט
(טבלת המידות מאפשרת לך לדעת ולהבין היקפים ואורכים מדויקים ומעודכנת לגבי כל פריט ופריט באתר,אורך ,היקף החזה,היקף ירכיים.)
את הפריטים שבחרת תוכלי לראות בסמל “סל הקניות” הנמצא למעלה משמאל.
לאחר מכן את מבצעת תשלום ומזינה פרטי אשראי בדף שנפתח לך בעת לחיצת ביצוע ההזמנה ,
לאחר הזמנת המוצר וביצוע התשלום ישלח אישור הזמנה,חשבונית וקבלה לכתובת המייל שלך שהזנת בעת ביצוע ההזמנה.
זהו כעת נותר לך רק להמתין למשלוח וליהנות ממנו !במידה ומשהו לא מסתדר לך בביצוע ההזמנה ,צרי קשר איתנו ונעזור לך !בטלפון:0508522055

קודם כל תתחדשי!

ישנו תקנון משלוחים,נרחב ומפורט המסביר לגבי המשלוחים וזמני אספקה ,את מוזמנת להיכנס אליו .

בעקרון תלוי בשיטת המשלוח שבחרת:

שליח עד הבית-עד 7 ימי עסקים ,כאשר יום עסקים מתייחס לכל ימות השבוע ,למעט יום ביצוע ההזמנה ,ימי שישי,ימי שבת ,ימי חג ,ימי ערב חג ,שבתון ,חול המועד וימי הזכרון .זמני המשלוח עלולים להתארך מעבר למצויין ,כשמדובר במשלוחים המיועדים לישובים מעבר לקו הירוק ,ישובי הערבה,אילת ורמת הגולן.

במידה ובחרת בשיטת איסוף עצמי -עד 7 ימי עסקים -ברגע שתקבלי הודעת SMS לנייד החבילה תחכה לך בחנות תמרה שממוקמת ברח יפו 48 ,מרכז העיר ירושלים.את צריכה להגיע לחנות ולהציג את החשבונית שנשלחה אליך למייל בזמן ביצוע ההזמנה ,להציג לנציגה בחנות ולקחת את החבילה.

במידה וביצעתם הזמנה ולא קיבלתם אישור הזמנה למייל, ניתן להתקשר לשרות לקוחות במספר 0508522055 או במייל:tamara.israel@gmail.com
לא, התשלום הינו באשראי בלבד או בחשבון PAYPAL.
קוד קופון הינו הנחה לקניה באתר, תוכלו לקבל זאת דרך הרשמה לניוזלטר שלנו ולהתעדכן שם על מבצעים והטבות.
אין בעיה, תוכלו להתקשר לשירות הלקוחות ואנחנו ניקח מכם את מספר כרטיס האשראי שלכם ובעצם נבצע איתכם את ההזמנה.
אתר תמרה הוא אתר מאובטח, אין כל צורך בדאגה, אנחנו שומרים על פרטיותיכם בחשאיות וכל מידע שהכנסתם ישאר שלכם.

בוודאי ,תוכלי ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 050-8522055 ונשמח לעזור ולבצע עבורך את ההזמנה .

במידה ולא הצלחת להשיג אותנו טלפונית ,תוכלי להשאיר הודעה במייל -tamaa.israel@gmail.com ונציגינו יחזרו אליך בהקדם.

במידה וההזמנה הראשונה עדין לא בסטטוס הושלם ולא יצאה לחברת המשלוחים,עליך לתאם טלפונית עם נציגנו ולהוסיף הערה בהזמנה הנוספות שבתיאום עם נציגי החברה ובאישורם, אבקש לאחד בין ההזמנות על שמי ולציין את מספרי ההזמנות .לתשומת ליבך החברה לא מעכבת הזמנות שבוצעו לטובת איחוד בין הזמנה עתידית שברצונך לבצע 

ביצעת הזמנה ובמידה וברצונך לבטל או כל שינוי אחר בהזמנה ובמידה וההזמנה עדין לא בסטטוס הושלם ולא יצאה מהמחסנים שלנו ,ניתן לייצור קשר עם שירות הלקוחות בטלפון 050-8522055 או לשלוח הודעה למייל Tamaa.israel@gmail.com ונשמח לעזור 

המחירים בוודאי תואמים בין החנות לאתר ,לגבי הדגמים ,מרביתם נמצאים גם בחנות וגם באתר ,ישנן קולקציות מסויימות שמוצגות רק באתר וישנם דגמים שמוצגים רק בחנות .מכיוון שהמלאי שלנו מאוד מגוון ,לא תמיד ישנה חפיפה מלאה בין האתר לחנות .אם אהבת מוצר באתר ואת מעדיפה למדוד ולהגיע לחנות ,קחי בחשבון שישנה סבירות שהמוצר שאהבת נגמר או לא הגיע לחנות ועדיף שתבצעי רכישה באתר ותמיד תוכלי להחליף לכל מוצר אחר גם דרך החנות.

המידות שלנו תואמות למידה הישראלית ולכן תצמדי למידה אותה את רגילה לקנות בדר”כ.

שימי לב אנו מציינים את גובה הדוגמנית ואת המידה שהיא לובשת כאינדקציה בשבילך .

מעבר לכך והכי חשוב ,אנו מציינים באופן מדוייק את ההיקפים והאורכים של כל דגם ודגם ,היקף חזה,היקף ירכיים ואורך .

ובנוסף מציינים האם הגזרה רחבה(אוברסייז)או אם לבד יש מתיחה(בד ליקרה).