החזרה או החלפת פריטים שנקנו באתר

החזרת/החלפות פריטים

לקוחה יקרה, ביצעת הזמנה, חיכית, התרגשת ובסוף התאכזבת, המידה  לא מתאימה, הצבע שונה ממה שחשבת, או כל סיבה אחרת … ברצונך להחזיר או להחליף את הפריט?

אנחנו בתמרה נשתדל במקסימום לא לאכזב אותך ולשמור על חווית הקניה שלך, גם אם הפריט לא לשביעות רצונך.

מתחייבים לנהוג בהגינות, בסבלנות וביושר עם לקוחותינו ולספק את השירות הטוב ביותר שנוכל.

אנו פה לשירותכן בכל פניה ,שאלה או בעיה כלשהי ,במייל tamaa.israel@gmail.com  

או שירות לקוחות בטלפון 050-8522055 או באמצעות הודעת וואטסאפ דרך האתר

לתשומת ליבכן, עקב הדרישות וההגבלות החדשות של משרד הבריאות לכל בתי העסק, בכל הקשור לתקופת הקורונה, יתכנו עיכובים קלים באספקת המשלוחים ,יתכנו עיכובים במענה ומתן שירות ללקוח.

אנו מבקשים את סבלנותכן והבנתכן ומבטיחים שנחזור במענה לכל פניה ופניה.

שימי לב,

באריזת המשלוח שלך ישנן טפסים שתזדקקי להם:

1.     דף הנחיות המפרט את אופן החזרת הפריט בדרך הקלה ביותר

2.     מדבקת טבלת החזרות  למילוי פרטי החזרה ואופן קבלת הקרדיט

3.     מדבקת החזרה באמצעות דואר ישראל

הנחיות ותנאים להחזרות, החלפות פריטים , זיכויים כספיים וקרדיט באתר:

1.     יש לוודא שלא עברו 14 ימים מיום קבלת החבילה

2.     שלא נעשה כל שימוש בפריט ושלא נפל בו שום פגם או נזק

3.     התוויות והאזיקון שהגיעו עם הפריט חייבים להיות על הפריט בשלמותם

4.     ביטולי עסקה, זיכויים כספים וזיכוי קרדיט באתר יינתנו בתנאים הבאים:

1-    החזר כספי יינתן בתנאי לביצוע מסירת דואר רשום לכתובתנו (פרטים בדף ההנחיות)עד 2 ימי עסקים מיום קבלת ההזמנה (בכפוף לרישום חברת המשלוחים)

2-    הלקוחה מחויבת לעדכן את החברה בפרטי החבילה שנשלחה בדואר לכתובת המייל tamaa.israel@gmail.com                  עד 2 ימי עסקים מיום קבלת המשלוח

3-    החזר כספי יינתן עבור עסקאות מעל 50 שח

4-    החזר כספי יינתן עבור עלות המוצרים ואו העסקה בדיוק כמו שחויבו בחשבונית ללא עלות חיוב המשלוח המופיע בחשבונית

5-    הזיכוי הכספי יועבר עד 14 יום ממועד החזרת הפריט ,לאותו אמצעי התשלום שממנו בוצעה ההזמנה  ובאותם תנאי החיוב של העסקה המקורית (עסקה בתשלומים ,קרדיט ,תשלום אחד…)

6-    שימוש בכרטיס דיירקט ניתן לרכישה בלבד ,אין אפשרות לזכות כרטיסי דיירקט ,במקרה כזה על הלקוחה להמציא כרטיס אחר לזיכוי ,הכרטיס הנוסף חייב להיות על אותו השם של בעל הכרטיס המקורי בו בוצעה העסקה ואו לקבל זיכוי קרדיט לרכישה באתר לחילופין.

7-    לא יינתן החזר כספי להחזרת פריטים  מעסקה שהתקבלה באמצעות שימוש בקרדיט באתר או בקוד קופון  ,עבור החזרה כזו ייתקבל זיכוי קרדיט לרכישה נוספת באתר

8-    מוצרים ממחלקת ה- SALE ואו מוצרים במבצע ניתן להחליף עד 7 ימים מיום קבלתם

9-    עבור החזרה של פריטים מהזמנה שבוצעה באמצעות gift card ,יינתן זיכוי באמצעות קרדיט באתר בלבד ולא באמצעות זיכוי כספי

שלב ביצוע ההחזרה

באריזת המשלוח בנוסף לדף ההנחיות, מצורפת מדבקה בצורה של טבלה שבה את צריכה למלא פרטים כגון- שם הלקוחה ומס הזמנה, סיבת ההחזרה (מבחר סיבות יינתנו בדף ההנחיות שתקבלי עם החבילה), פרטי הפריטים שאת מחזירה ואיך את מעוניינת לקבל את הזיכוי (זיכוי כספי או קרדיט באתר).

 

לבחירתך מספר אפשרויות החזרה או החלפת פריט

1.     החזרה / החלפה באמצעות חנות תמרה הממוקמת ברח יפו 48 מרכז העיר ירושלים (ללא עלות) כל שעלייך לעשות הוא למלא את טבלת ההחזרות שקיבלת עם המשלוח , בנוסף עדיף להדפיס את חשבונית הרכישה שקיבלת במייל לאחר ביצוע העסקה (אפשר להראות לנציגה בחנות את החשבונית דרך הנייד)ולהגיע לחנות להחלפה או קבלת זיכוי לרכישה בחנות או קוד קופון לרכישה באתר.

2.     לתשומת ליבך-זיכוי כספי לא יינתן בחנות ,אלה רק דרך האתר ובאמצעות כרטיס האשראי שחויבת . ברגע שהשארת בחנות את המוצרים עבורם את מעוניינת לקבל החזר כספי , ההחזר יתקבל בחברת האשראי עד 7 ימי עסקים

 

לתשומת ליבך, מלאי המוצרים בחנות לא תמיד תואם למלאי הקיים באתר ,ישנן קולקציות ואו דגמים מסוימים שמוצאים למכירה רק באתר או לחילופין רק בחנות ועל מנת למנוע אי נעימויות  ובמידה וברצונך להגיע פיזית לחנות ולהחליף מוצר שרכשת דרך האתר מומלץ לוודא

3.     החזרה באמצעות דואר רשום (ללא עלות)  זמני הטיפול בבקשת ההחזרה שבאמצעות הדואר הינם כ-14 ימי עסקים ובכפוף לנוהלי דואר ישראל.

מה עלי לעשות ?

מלאי את טבלת ההחזרות שקיבלת ,שימי לב שמילאת את כל הפרטים באופן ברור וצרפי את הטבלה יחד עם הפריטים אותם את מעוניינת להחזיר .

בנוסף באריזת המשלוח שלך מצורפת מדבקת החזרה של דואר ישראל.

כל מה שאת צריכה לעשות, להכין את האריזה למסירה בדואר, לוודא שהאריזה סגורה ועטופה הרמטי ואין חשש שהפריטים יינזקו או ייעלמו במהלך השילוח. ברגע שסיימת להכין את האריזה, הדביקי על גבי האריזה את מדבקת ההחזרה של הדואר וודאי שהמדבקה מכסה את המדבקה המקורית עם פרטי הכתובת שלך, כך שפרטי הכתובת של המחסן שלנו יהיו ברורים. גשי לסניף הדואר ושלחי אלינו את החבילה .

ברגע שהחבילה תתקבל אצלנו, המוצרים יבדקו ונעדכן אותך במייל או בהודעת SMS .

בכל שלב ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות לפרטים נוספים ועדכונים

4.     החזרה באמצעות שליח עד הבית( עלות של 30 ₪). הגיע המשלוח שלך, המידה קטנה/גדולה, לא יפה לי או כל סיבה אחרת.. ואת מעוניינת להחליף לפריט אחר או לשנות מידה. כל שעליך לעשות הוא להתקשר לשירות הלקוחות שלנו, לתת את מספר ההזמנה ולבקש להחליף את הפריט. שירות לקוחות בטלפון 050-8522055  או במייל tamaa.israel@gmail.com  

אנו נבצע עבורך משלוח חדש ואיסוף של פריטי ההחזרה.